نتایج کامل ماندی نایت رلاو به تاریخ 21 ژانویه 2013



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتایج بروز راو و اسمکدان و آدرس wwenumber1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







برای تمشای نتایج به ادامه مطلب بروید ...

_________________________________________________________


شو با حضور ویکی که همراه هیمن به سالن میاد شروع میشه.ویکی میگه تلاش من برای این هست که شو شو جالبی رو بتونید تماشا کنید.برای همین بخشهای جالبی مثل صحبتهای هیمن و همچنین حضور راک را د رهمین اغاز برنامه خواهیم داشت.هیمن ازش تشکر میکنه و میگه من میخوام د رمورد شخصیت ویکی و اینکه یه مرد فاقد شخصیت بهش توهین کرده حرف بزنم.بله جناب راک که هفته قبل در کنسرتشون من و ویکی رو م ورد توهین قرار دادند.ویکی هم تایید میکنه و تصاویری از حرفهای راک را که داشته درمورد هیمن و ویکی حرفهای نامناسب میزده پخش میکنه.

ویکی میگه حتی ممکنه اگه الان راک به سالن بیاد توسط پلیس به جرم توهین دستگیر بشه.به ویکی خبر میدن که راک داره میاد به محل شو و ویکی میگه الان میتونیم این رو ببینیم چون من بیرون این سالن دوربین نصب کردم.میریم به خارج از سالن و بله میبینیم که راک توسط پلیسها بیرون ورزشگاه متوقف شده.راک میگه بله میدونم اینا رو ویکی طرح ریزی کرده ولی هیچ چیز الان نمیتونه مانع ورود من به ارنا بشه.بعد هم دوباره شروع به مسخره کردن هیمن و ویکی میکنه.

راک همچنان قصد ترک ورزشگاه و نداره و میگه ویکی خیال کرده با این کاراش میتونه منو به شو راه نده.نه جونم هیچ راه دیگه ای نیست هر طور شده من باید امشب بیام تو ی برنامه.بر میگردیم به رینگ که ویکی داره با لذت این صحنه ها رو تماشا میکنه و بعد هم شعار راک رو برای خودش تکرارا میکنه ولی به جای راک اسم خودشو میزاره همانطور که بقیه وبها نتایج وب سی ام پانک رو میدزدن و میزارن توی وبشون.if you smell what The Vick is cooking.

مسابقه اول

رندی اورتون در مقابل انتونیو سزارو (در یک مسابقه بیت د کلاک چلنج):
سزارو میبره رندی رو به طرف کرنر.سپس رندی یک شولدرتکل انجام میده و هدلاک میزنه.حالا سزارو یک هدلاک میزنه و بعد ساید هدلاک رو اجرا میکنه. ولی رندی خلاص میشه و Thesz press‏ رو میزنه.
رندی یک دراپ کیک انجام میده و نزدیک بود پین کنه.سزارو میره بیرون رینگ.رندی هم میره و بهش کلوزلاین میزنه. برمیگردن به رینگ.
بعد از تبلیغات سزارو میخواد سوپرپلکس رو انجام بده ولی رندی دفاع میکنه.سزارو چند تا پانچ میزنه و سپس یک سوپلکس میزنه.اون سابمیشن چین لاک اجرا میکنه. رندی با چند تا پانچ خلاص میشه.سپس اپرکات میزنه اما بعدش سزارو بهش بک بریکر میزنه.سزارو دوباره میخواد سابمیشن انجام بده ولی رندی خلاص میشه و سپس دو تا کلوزلاین و یک پاوراسلم میزنه.بعد میخواد دی دی تی رو انجام بده اما سزارو نمیذاره و بهش اپرکات اروپایی میزنه.سپس اون به ساعت نگاه میکنه.حالا رندی اونو غافلگیر میکنه و بهش ارکی او میزنه.بعد پین کرد و برنده شد.
این مسابقه 11:36 طول کشید.

مسابقه دوم

بیگ شو در مقابل زک رایدر:
بیگ شو رایدر رو به طرف کرنر میندازه.اون اسلم میزنه و بعد به رایدر یک چاپ بزرگ میزنه.در نهایت بیگ شو ناک اوت پانچ رو انجام میده و برنده میشه.
بعد از مسابقه بیگ شو میکروفن رو برمیداره و درباره مسابقش با دل ریو صحبت میکنه.اون پاهاشو روی بدن زک رایدر میزاره و ده شماره میگه.تماشاگرا شعار what‏ رو در حرفاش میدن.سپس بیگ شو عصبانی میشه و با پرت کردن میکروفن از اونجا میره.

مسابقه سوم

رایبک در مقابل هیت اسلیتر:
اسلیتر چند تا پانچ میزنه ولی رایبک اونو هل میده عقب و بهش اسپاین باستر میزنه.سپس اون میت هوک کلوزلاین رو انجام میده و یک ضربه در کنار طناب ها به مک اینتایر میزنه.اون جیندر ماهال رو به میاره داخل رینگ و اونو به طرف مک اینتایر در بیرون رینگ پرت میکنه.
در نهایت رایبک به اسلیتر شل شاکد میزنه و پینش میکنه.
بعد از مسابقه رایبک میکروفن رو برمیداره و میگه هفته بعد اولین رویال رامبل من خواهد بود.اون میگه این یکشنبه برای پیشرفت کردن میره و قهرمانی در رویال رامبل اونو به سمت ورستلمنیا میبره.سپس چند تا فید می مور میگه.

در پشت صحنه راک همچنان با پلیسها د رحال بحث هست تا بهش اجازه ورود به سالن رو بدن.راک میگه به خاطر تماشاگرا و مردم میخوام برم تو ارنا.ببینید اونا دارند منو صدا میزنند.یکی از پلیسها میگه اره خانواده منم توی سالن هستن . ویکی میگه یعنی چی دارین باهاش بحث میکنید دستگیرش کنید ببرینش.پلیسه میگه راک فعلا هیچ قانونی رو نقض نکرده و ما مدرکی برای دستگیریش نداریم.ویکی میگه میخو.اهید یه کاری بکنم از کارتون معلق بشید؟؟به هر حال در زمان یکه پانک میاد تو سالن راک باید بیرون باشه.روشن شد.بعدش به راک اجازه ورود میدم اونم فقط برای اینکه بیاد و ازم عذر خواهی کنه.ارک میگه قبول ولی من طبق قوانین خودم میام و دیگه اینکه تو امشب هم خیلی وحشتناک به نظر میرسی.ویکی تو رینگ عصبانی میشه و راک هم به پلیسها میگه خوب من برای حل این مشکل یه فکری دارم.که میریم به فاصله بین برنامه

در بازگشت سی ام پانک با سوشرت سیاه و همراهی هیمن وارد رینگ میشه.پانک میگه تایتل برای من همیشه در اهمیت خاصی قرار داره و همینطور مسابقه  ای که قراره با راک بدم و قصدم اینه که به هیچ وجه اجازه ندم اون رینگ رو به عنوان یک قهرمان جدید ترک کنه.میدونید یه خیلی با حاله که شما میتونید راک رو با هر عنوانی خطاب کنید ولی نمیتونید مثل من اون یک قهرمان بنامید.بهتره راک هم تو این شش روز از زندگیش لذت ببره اما من یه حرفی رو همیشه گفتم.اینجا به مردم هیچ اهمیتی داده نمیشه تنها چیزی که مهمه تایتل هست.

 مسابقه چهارم

دالف زیگلر در مقابل دمیز (مسابقه بیت د کلاک چلنج):
میز چند بار سعی میکنه پین کنه ولی زیگلر کیک اوت میکنه.سپس میز یک شولدربلاک میزنه و زیگلر یک رول اپ انجام میده و در پین موفق نیست.میز اونو به کرنر میبره و بعد کلوزلاین میزنه.هر دو در پین کردن ناموفق هستند.زیگلر دراپ کیک میزنه و اسلیپر هولد رو انجام میده.میز اونو میندازه و چند تا پانچ بهش میزنه.سپس اون به صورت زیگلر کیک میزنه.حالا میز میخواد فیگور فور رو اجرا کنه اما زیگلر اونو به بیرون رینگ میندازه.لنگستون میز رو به طرف مانع های کنار رینگ میندازه.
از تبلیغات برمیگردیم و میز به زیگلر کیک میزنه.اون یک دایوینگ کلوزلاین و بعدش پرش axe handle‏ رو از تاپ روپ انجام میده.حالا میخواد اسکال کراشینگ فینالی بزنه اما زیگلر رول اپ میکنه و بعدش به میز دی دی تی میزنه.
میز یک البو انجام میده و میره برای زدن یک بک بریکر و نک بریکر.اما زیگلر اخری رو دفع میکنه.حالا میز فیگور فور رو اجرا میکنه.ای جی میاد کنار طناب ها و از اونور لنگستون زیگلر رو به طرف طناب میکشونه و مانع باختش میشه.
میز میخواد رول اپ انجام بده اما زیگلر یک کیک بهش میزنه.سپس لنگستون تظاهر به حمله میکنه و حواس میز پرت میشه.بعد زیگلر زیگ زک رو انجام میده و پیروز میشه.
ای مسابقه 10:56 دقیقه طول کشید.

وسط رینگ دکتر شلبی پشت تریبون ایستاده و دو شاگرد زرنگش یعنی دنیل و کین هم با لباس دانشجویی کنار تریبون صف بستن.دکتر شلبی میگه خوشحالم که شما رو به عنوان فارغالتحصیلان دوره کنترل خشم و تبدیل شدن به یک تیم قوی مورد معرفی قرار بدم.اینم جایزتون و یه کاپ به اونا میده.. میخواد احساسشون رو بیان کنند اونا هم با هم تعارف میکنند و بعد سر همین جریان شروع به مشاجره میکنند تا اینکه شلبی مجبور میشه ساکتشون کنه.شلبی ا زهمه میخواد که با هم دوست باشنو همدیگه رو د راغوش بگیرن و کول و جری وتماشاگرا و غیره رو دعوت میکنه که هم دیگه رو دوستانه بغل کنند و بعد هم کین و براین با هم اشتی میکنند و میرن.

 مسابقه پنجم

کایتلین در مقابل الیشا فاکس:
کایتلین در خارج رینگ الیشا رو چند دفعه میزنه و برمیگردونه به رینگ.الیشا موهای کایتلین رو میگیره و اونو به مرکز رینگ پرت میکنه.اون میخواد کیک بزنه ولی کایتلین اجازه نمیده.الیشا چند تا کلوزلاین و هدلاک میزنه.اون در کرنر کیک میزنه.دوباره میخواد تکرار کنه اما کایتلین دفاع میکنه و سپس بهش اسپیر میزنه و برنده میشه.

در بک استیج هیمن و پانک دارن میرن و پل به پانک میگه من یه ترتیبی دادم که بتونیم اتفاقاتی که الان قراره بیفته تو جریانش باشی. من یه پیام ویژه برای راک دارم.من دوست و مشاور تو هستم.من میخوام تمام ادعاهای تو عملی بشه.

هیمن در رینگ حاضر میشه و میگه راک برنده مسابقه رویال رمبل نخواهد بود هرچند که مکمن خیلی دلش میخواد به هر ترتیبی شده تایتل رو از پانک بگیره.

 راک با نواخته شدن تم ورودیش میاد تو سالن و میگه با بلیطی که یکی از پلیسها همراهش بود تونستم وارد ارنا بشم.هیمن اونو مسخره میکنه و راک میگه بهتره تو رینگ رو ترک کنی.بعد میگه من میخوام تو مسابقه پانک رو شکست بدم .کسی رو که تو دنیا میگن بهترینه.این اخرین راوی هست که پانک به عنوان قهرمان در ان حضور داشت.من به زودی چهره قهرمان مردم و کمپانی خواهم بود نه پانک.رویای من این هست که یه بار دیگه قهرمان شرکت باشم.بعد هم میره تو گوشه رینگ بازم فیگور بگیره گه چراغها خاموش میشه و وقتی دوباره ارنا روشن میشه میبینیم گروه شیلد دارند راک رو داغون میکنند.اخر کار هم با اجرای تریبله پاور بمب راک رو کف رینگ ول میکنند و میرن.پانک از جایگاه جداگانه خودش میکروفن به دست میشه و میگه به نظرم راک اونقدرکه  ادعا مکیرد قوی نبود.برای شکست دادن بهترین د ردنیا هم زیاد قوی نیس.بعد هم تایتلش رو بالای سرش بالا میبره.

 مسابقه ششم

شیمس در مقابل وید برت (مسابقه بیت د کلاک چلنج):
برت یک ساید هدلاک انجام میده.سپس چند تا پانچ در کرنر به شیمس میزنه اما شیمس با زدن چند رایت هند و یک ضربه ساعد برمیگرده.شیمس سعی میکنه کیک بزنه ولی برت نمیذاره و شیمس رو به به بیرون پرت میکنه.اون به داور میگه شمارش کنه ولی شیمس برمیگرده.
بعد از تبلیغات برت یک کیک به شکم شیمس زد.اون به ساعت نگاه میکنه و بعد دوباره به شیمس کیک میزنه.شیمس کلوزلاین رو دفع میکنه و با یک رانینگ axe handle‏ به مسابقه برمیگرده.سپس یک ضربه با زانو و چند تا کلوزلاین میزنه.اون برت رو به اون طرف طناب ها میبره و به سینه اون ضربه میزنه.سپس با سوپلکس برت رو برمیگردونه به رینگ.
حالا برت یک پامپ هندل اسلم اجرا میکنه.بعد مانع بروگ کیک شیمس میشه و یک کیک به سرش میزنه.سپس برت میخواد ویستلند رو انجام بده اما شیمس دفع میکنه و وایت نویز رو اجرا میکنه و یک نگاه به ساعت میکنه. حالا شیمس میخواد بروگ کیک بزنه سپس زیگلر و ای جی و لنگستون میان.ای جی به رینگ میاد و شیمس بهش میگه بره.حالا برت به شیمس مسلط میشه و زمان داره به پایان میرسه. برت میخواد بول همر رو بزنه اما شیمس بهش بروگ کیک میزنه و زمان به پایان رسید.مسابقه نیمه تمام شد.
زیگلر در تورنمنت بیت د کلاک به پیروزی رسید و میتونه شماره خودش در رویال رامبل رو انتخاب کنه.

زیگلر به ویکی پیروزیش و حق انتخابش رو نشان میده.اون میگه باید شماره ۳۰ رو بگیره اما میخواد شماره ۲۷ رو انتخاب کنه.چون این شماره قبلا چهار تا برنده داشته و خوش شانسی میاره.اون تاکید میکنه نیازی به خوش شانسی نداره چون بزرگه.ویکی خنده میکنه و میگه تو باید استپ کنی زیرا نمیتونی هر شماره ای رو برداری.اگه راست میگی شماره یک یا دو رو انتخاب کن.سپس ویکی میره.

پانک و هیمن در بک استیج هستن که مکمن میاد و میگه فکر کردین خیلی زرنگین.پانک میگه میدونم چی فکر میکنی ولیما دخالتی د رامدن گروه شیلد و اتفاقاتی که افتاد نداشتیم.مکمن میگه باشه ولی اگه بیان و در مسابقه ات با راک تو رویال رمبل هم دخالت بکنند عواقب خوبی برات نخواهد داشت.پانک و مکمن شروع به مشاجره میکنند.هیمن ازشون میخواد که اروم باشن و مکمن میگه عواقب دخالت اونا اینه که من تایتل رو از پانک میگیرم.

مسابقه هفتم

البرتو دل ریو در مقابل تنسای:
تنسای در کرنر به دل ریو هدبات میزنه.سپس در وسط رینگ اسپلش رو انجام میده.اون در کرنر دل ریو رو نگه داشته اما دل ریو به سرش کیک میزنه و جرمن سوپلکس رو انجام میده.بعد دل ریو در کرنر انزیگوری میزنه و یک مونسالت از تورنباکل رو تنسای انجام میده.سپس دل ریو اونو پین میکنه و برنده میشه.
بعد از مسابقه دل ریو میکروفن رو برمیداره و میگه بعد از مسابقه در رامبل ۱۰ شماره وجود داره.اما اونه که بیگ شو رو به زمین میندازه و شمارش میکنه.

 جان سینا میاد و درباره یکشنبه هفته بعد صحبت میکنه.اون میگه همه میدونند این یکشنبه مهمه چون زمان رویال رامبل هست.سپس اون در اخرین حرفاش میگه برنده رویال رامبله.شیمس میاد و میگه تو پرشور و عجیب و غریب صحبت میکنی اما حرفات اشتباهه.اون میگه برنده امسال همون برنده سال پیش خواهد بود(اشاره به خودش). پرایم تایم پلیرز و سپس رندی اورتون وارد میشن و شرایط خودشون رو میگن.
دمیز میاد و میگه برای خودش مسابقه رو کوتاه و شیرین درست میکنه و میره برای برنده شدن.زیرا او هست... حرفهای میز قطع شد چون کین و دنیل براین وارد شدند و درباره مسابقشون حرف میزنند.سپس انتونیو سزارو میاد و میگه همه در اشتباه هستند چون برنده اونه.گروه تری ام بی میاد.
سپس میبینیم در رینگ زد و خورد پیش اومده.چند نفر به بیرون میفتند. حالا همه در گوشه رینگ و بیرون دارن همدیگه رو میزنند.
پایان شو

منبع : http://raw-dx.blogfa.com

 


نظرات شما عزیزان:

رحمان
ساعت4:54---5 بهمن 1391
ممنون عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:58 ] [ mamal KO ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . لطفا بعد اگر از مطلب های این وبلاگ کپی کردید منبع را ذکر نمایید . به هر حال امیدوارم با این وب حال کنید و از اخبار روز مطلع شوید .
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 31276
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی